ÜRÜN BİLGİLERİ

Kırılmış ve elenmiş, max. ebatı 37,5 mm olan kaba agrega ile ince agrega ve fillerin belli gradasyon limitleri arasında bitümlü bağlayıcı ile bir plentte belli sıcaklıkta karıştırılarak hazırlanan ve yeterli temel üzerine bir veya birden fazla tabakalar halinde serilen asfalt karışımıdır.

TEKNİK BİLGİLERİ

KULLANIM ALANLARI

  • Yollar ve Hava alanlarında temel tabakası üzerine Taşıyıcı tabaka olarak

UYGULAMA

Serimden evvel bütün altyapı işleri bitmiş olmalı, yol yüzeyi özel yapıştırıcı malzeme atılarak serime hazır hale getirilmelidir. Serme işlemi finişerle yapılır.

Karışım serildikten hemen sonra sıkıştırma işlemine başlanmaktadır. Silindiraja başlandığında karışım sıcaklığı 130 °C’nin altında olmalı, karışım sıcaklığı 80 °C’nin altına düşmeden sıkıştırma işlemi tamamlanmalıdır. Sıkıştırma işleminde uygun silindirler kullanılmalıdır. Son silindirajdan sonra serilen tabaka çevre sıcaklığına düştükten sonra araç ve yaya trafiğine açılmalıdır.

BAKIM ONARIM

Alt yapısı şartnamelere uygun hazırlanmış, üretimi ve uygulaması sorunsuz yapılmış kaplamalar uzun yıllar hizmet verir, ekstra bir bakım-onarım ihtiyaç yoktur.

ÇEVRE ve GÜVENLİK

Doğru uygulandığında doğaya zarar verebilecek özellikler taşımamaktadır. Güvenlik tedbirlerine uyulmalıdır.

ÜRÜN BİLGİLERİ

Kırılmış ve elenmiş, max. ebatı 25 mm olan kaba agrega ile ince agrega ve fillerin belli gradasyon limitleri arasında bitümlü bağlayıcı ile bir plentte belli sıcaklıkta karıştırılarak Hazırlanan ve bitümlü temel tabakasının üzerine sirilen asfalt karışımıdır.

TEKNİK BİLGİ

KULLANIM ALANLARI

  • Yollar ve Hava alanlarında Bitümlü Temel tabakası üzerine ara katman olarak

UYGULAMA

Serimden evvel bütün altyapı işleri bitmiş olmalı, yol yüzeyi özel yapıştırıcı malzeme atılarak serime hazır hale getirilmelidir. Serme işlemi finişerle yapılır.

Karışım serildikten hemen sonra sıkıştırma işlemine başlanmaktadır. Silindiraja başlandığında karışım sıcaklığı 130 °C’nin altında olmalı, karışım sıcaklığı 80 °C’nin altına düşmeden sıkıştırma işlemi tamamlanmalıdır. Sıkıştırma işleminde uygun silindirler kullanılmalıdır. Son silindirajdan sonra serilen tabaka çevre sıcaklığına düştükten sonra araç ve yaya trafiğine açılmalıdır.

BAKIM ONARIM

Alt yapısı şartnamelere uygun hazırlanmış, üretimi ve uygulaması sorunsuz yapılmış kaplamalar uzun yıllar hizmet verir, ekstra bir bakım-onarım ihtiyaç yoktur.

ÇEVRE ve GÜVENLİK

Doğru uygulandığında doğaya zarar verebilecek özellikler taşımamaktadır. Güvenlik tedbirlerine uyulmalıdır.

ÜRÜN BİLGİLERİ

Kırılmış ve elenmiş, max. Ebatı 20 veya 13mm olan kaba agrega ile ince agrega ve fillerin belli gradasyon limitleri arasında bitümlü bağlayıcı ile bir plentte belli sıcaklıkta karıştırılarak hazırlanan ve üst yapının taşıt tekerlekleri ile temas eden en üst tabakasına serilen asfalt karışımlardır.

TEKNİK BİLGİ

KULLANIM ALANLARI

  • Yollar
  • Tranşeler
  • Açık ve Kapalı Park alanları ve meydanlar

UYGULAMA

Serimden evvel bütün altyapı işleri bitmiş olmalı, yol yüzeyi yapıştırıcı malzeme atılarak serime hazır hale getirilmelidir. Serme işlemi elle veya finişerle yapılabilir.

Karışım serildikten hemen sonra sıkıştırma işlemine başlanmaktadır. Silindiraja başlandığında karışım sıcaklığı 130 °C’nin altında olmalı, karışım sıcaklığı 80 °C’nin altına düşmeden sıkıştırma işlemi tamamlanmalıdır. Sıkıştırma işleminde uygun silindirler kullanılmalıdır. Son silindirajdan sonra serilen tabaka çevre sıcaklığına düştükten sonra araç ve yaya trafiğine açılmalıdır.

BAKIM ONARIM

Alt yapısı şartnamelere uygun hazırlanmış, üretimi ve uygulaması sorunsuz yapılmış kaplamalar uzun yıllar hizmet verir, ekstra bir bakım-onarım ihtiyaç yoktur.

ÇEVRE ve GÜVENLİK

Doğru uygulandığında doğaya zarar verebilecek özellikler taşımamaktadır. Güvenlik tedbirlerine uyulmalıdır.

ÜRÜN BİLGİLERİ

Genellikle Karayolu esnek üstyapılarının soğuk yerinde geri dönüşümünde ve tam derinlikten geri dönüşüm yönteminde kullanılan köpük asfalt yönteminde bitümün içerisine hava ve bir miktar (yaklaşık %2) su ilave edilerek bitümün hacmi arttırılmakta böylece az miktarda bitüm ile daha fazla malzemenin kaplanması sağlanmaktadır .Soğuk su ve hava sıcak bitüme enjekte edildiğinde su hızlı bir şekilde buharlaşmakta böylece bitüm partiküllerinin kabarcık haline gelmesi sağlanmaktadır .

Bu yöntemde bitümün hacmi 15–20 kat arttırılabilmektedir. Köpük asfalt yönteminin avantajları aşağıda verilmiştir

  • Köpük asfalt granüler malzemelerin kayma dayanımını arttırmakta ve nem hassasiyetini azaltmaktadır. Ayrıca köpük asfalt yöntemi karışımın daha elastik davranış göstermesini sağlamakta dolayısıyla yorulma ömrünü arttırmaktadır.
  • Taşıma ve bağlayıcı harcamalarını azalttığından diğer geri dönüşüm ve stabilizasyon yöntemlerine göre daha ekonomiktir.
  • Köpük asfalt hemen sıkıştırıldığından ve dolayısıyla hazırlanan yol kısa sürede trafiğe açıldığından zamandan tasarruf sağlamaktadır.
  • Agreganın ve geri dönüşüm malzemesinin ısıtılmasına gerek olmadığından enerjiden tasarruf sağlamaktadır.
  • Doğaya daha az buharlaşan malzemenin salınmasına neden olduğundan çevreci bir yöntemdir.
  • Bitümün süzülmesi söz konusu olmadığından depolama olanağı sunmaktadır.
  • Köpük asfalt yöntemi daha geniş çalışma mevsimi sunmaktadır. Soğuk havalarda yada hafif yağmur altında dahi çalışma yapılabilmekte bu şartlarda imalat kaliteyi olumsuz yönde etkilememektedir.

ÜRÜN BİLGİLERİ

Kırılmış ve elenmiş kaba agrega, ince agrega ve mineral fillerin belirli bir karışım formülü esasına uygun olarak MC 800  ile plentte düşük sıcaklıkta veya yolda karıştırılarak asfalt betonu veya sathi kaplamalı yollarda bakım malzemesi, ikinci sınıf yollarda yüzey tabakası olarak kullanılan bir karışımdır.

Değişik tiplerde agrega maksimum boyutu  19 mm,12 mm ya da 9,5 mm olmaktadır.

ÜRÜN BİLGİLERİ
Kırılmış ve elenmiş kaba agrega ile ,ince agrega ,filler ve
fiberin özel gradasyon limitleri içerisinde, modifiye
edilmiş bitümlü bağlayıcı ile bir plentte belli sıcaklıkta
karıştırılarak hazırlanan ve üst yapının taşıt tekerlekleri ile
temas eden en üst tabakasına serilen gözenekli yapıya
sahip asfalt karışımdır. Farklı karışımlarda max ebat;
8mm, 11mm ve 16 mm dir.

TEKNİK BİLGİ


KULLANIM ALANI
Poroz asfalt ; şehir içi yollarda,şehirlerarası
yollarda,kaldırımlarda yol yüzeyinde su birikimini önlemek
amacıyla, drenajı tamamlanmış yerlerde uygulanır.

UYGULAMA
Serimden evvel bütün altyapı işleri bitmiş olmalıdır.
Drenaj sistemi yapılmış alanlara doğrudan uygulanabilir
veya temizlenmiş zemine izolasyon tabakası serilir. Bu
tabakanın üzerine uygulanır.Zeminin izolasyonu m2’ye
2-3 kg PmB ile yapılır.
Serim tüm eni kaplamalı ve ek yeri olmamasına
dikkat edilmelidir. Duruma göre sıralanmış finişerler
kullanılmalıdır.
Poroz asfalt seriminde vibrasyonlu silindir kullanılmamalı,
%24-28 boşluk oranına uyulmalıdır.

BAKIM ONARIM
Geleneksel Asfaltlara yapılan bakım onarımdan farklı farklı
olarak ekstra bir bakım-onarıma ihtiyaç yoktur. Ancak,
asfalttaki gözeneklerin tıkanmaması için en az 6 ayda bir
tazyikli su ile kaplama yüzeyinin yıkanması önerilmektedir.

ÇEVRE ve GÜVENLİK
Doğru uygulandığında, doğaya zarar verebilecek özellikler
taşımamaktadır.

ÜRÜN BİLGİLERİ

Soğuk Yama Asfaltı; asfalt ve beton yüzeylerindeki 40x50cm’lik küçük bozulmaların ve çukurların tamirinde kullanılan, ısıtmaya gereksinim olmadan işlenebilen bir asfalttır. Serilmesi pratik ve çabuk olduğu için herkes tarafından kolayca uygulanabilir.

KULLANIM ALANLARI

  • Şehiriçi ve şehirlerarası yol üstyapı onarımları,
  • Fabrika alanları,
  • Hastane ve okul bahçeleri,
  • Otel, sosyal tesis, site içi alanlar,
  • Akaryakıt istastonu, açık ve kapalı otopark alanları,
  • Tenis kortları, basketbol vb. oyun sahaları,
  • Baca, ızgara ve menhol kenarları onarımı.

ÖZELLİKLERİ

  • Pratik, kolay ve uzun ömürlüdür.
  • Kullanım amacına göre agrega boyutu ayarlanabilir.
  • ’lık bir kova ile 5cm. derinliğinde 40x50cm’lik bir çukur onarılabilir.
  • Hava almaması koşuluyla, ambalaj tarihinden sonra 6 ay boyunca kullanılabilir.
  • Çok kısa zamanda sertleşir, uygulama yapıldıktan hemen sonra trafiğe açılabilir.

UYGULAMA

  • Onarımı yapılacak alanı (çukuru) süpürünüz, serbest malzeme, toprak, toz ve sudan arındıracak şekilde iyice temizleyin.
  • Malzemeyi çukura boşaltınız ve bir kürekle Soğuk Asfaltı bozuk alanı kaplayarak hafifçe tümsek olacak şekilde yayınız. Bu işlemden sonra kürekle asfaltın üzerine vurarak asfaltı düzeltiniz.
  • El tokmağı, kompaktör veya silindir kullanarak sıkıştırınız (Sıkıştırma işlemi için otomobil vb. araçlar da kullanılabilir)
  • Soğuk Asfalt ile tamiratı yapılan yolu, güvenle trafiğe açabilirsiniz.

TEMİN ŞEKLİ

  • ’lık kovalar halinde satılır.

ÇEVRE VE GÜVENLİK

  • Çevreye ve insan sağlığına zararlı değildir.
  • Solvent içermez.

ÜRÜN BİLGİLERİ

Kırılmış ve elenmiş, max ebatı 13 ya da 20 mm olan kaba agrega ile, ince agrega, filler ve fiberin kesikli  derecelenmiş gradasyon limitleri arasında, modifiye edilmiş bitümlü bağlayıcı ile bir plentte belli sıcaklıkta karıştırılarak hazırlanan ve üst yapının taşıt tekerlekleri ile temas eden en üst tabakasına serilen asfalt karışımdır.

SMA karışımlar %70-80 oranında kaba agrega %20-30 ince agrega ve %6-7 gibi yüksek oranda modifiye bitüm içeren karışımdır. Agrega iskeletinin kaba mıcırdan oluşması agrega parçacıkları arasında daha fazla boşluk oluşmasına neden olmaktadır. Bu boşluklar ise mastik harç denilen ince agrega, filler, modifiye bitüm ve bitümün akmasını engelleyen fiber(elyaf) ile doldurulmaktadır. Asfalt karışım sıcaklığı 160-180°C aralığında olmaktadır.

TEKNİK BİLGİLER

KULLANIM ALANLARI

SMA tipi kaplamalr ağır taşıt trafiğinin yoğun olduğu yollarda tercih edilmektedir. Gelenekel asfalt kaplamalara göre %20 ila %40 oranında daha fazla bir ömre sahiptirler. SMA Kaplamalar;

  • Yüksek dayanım ve deformasyon karşı direnç
  • Daha iyi yapısal direnç
  • Kaymaya karşı direnç
  • Araçların su sıçratmasını azaltma
  • Ses absorbe etme
  • Tekerlek izi oluşumunu azaltma amacıyla uygulanmaktadır.

UYGULAMA

Serme-sıkıştırma ısısı geleneksel asfalta nazaran 10 ila 20°C daha yüksektir. Sıkıştırma işlemi sırasında agrega iskeletini bozmamak ve mastik harcın yüzeye çıkmasına engel olmak için vibrasyon vurulmamaktadır. Ayrıca lastik tekerlekli silindirler; asfaltta yoğurma etkisi yaptığından ve yüzey pürüzlülüğünü önemli ölçüde azalttığından dolayı kullanılmaktadır.

BAKIM ONARIM

Geleneksel asfaltlara yapılan bakım onarımdan farklı olarak ekstra bir bakım onarıma ihtiyaç yoktur.

ÇEVRE ve GÜVENLİK

Doğru uygulandığında doğaya zarar verebilecek özellikler taşımamaktadır. Güvenlik tedbirlerine uyulmalıdır.

ÜRÜN BİLGİLERİ

Kırılmış ve elenmiş, max. ebatı 13 ya da 20mm. Olan kaba agrega ile ince agrega, filler ve özel katkıların, belli gradasyon limitleri arasında bitümlü bağlayıcı ile bir plentte belli sıcaklıkta karıştırılarak hazırlanan ve genellikle üst yapının taşıt tekerlekleri ile temas eden en üst tabakasına serilen asfalt karışımdır.

TEKNİK BİLGİ

KULLANIM ALANLARI

Modifiye kaplamalar ağır taşıt trafiğinin yoğun olduğu yollarda ve havaalanlarında yüzey tabakası olarak tercih edilmektedir.

  • Yüksek dayanım ve defarmasyona karşı direnç
  • Daha iyi yapısal iç direnç tekerlek izi oluşumunu azaltma amacıyla uygulanmaktadır.
  • Tekerlek izi oluşumunu azaltma amacıyla uygulanmaktadır.

UYGULAMA

Serimden evvel bütün altyapı işleri bitmiş olmalı, yol yüzeyi yapıştırıcı malzeme atılarak serime hazır hale getirilmelidir. Serme işlemi finişlerle, yolun plan, profil ve en kesitlerine uygun olarak yapılmalıdır. Karışım yola serildikten hemen sonra sıkıştırma işlemine başlanmalıdır.

BAKIM ONARIM

Geleneksel Asfaltlara yapılan bakım onarımdan farklı olarak ekstra bir bakım-onarım ihtiyaç yoktur.

ÇEVRE VE GÜVENLİK

Doğru uygulandığında, doğaya zarar verebilecek özellikler taşımamaktadır. Güvenlik tedbirlerine uyulmalıdır.

ÜRÜN BİLGİLERİ

Kırılmış ve elenmiş, max. ebatı 12mm. olan renkli kaba agrega ile renkli ince agrega ve pigmentin belli gradasyon limitleri arasında bitümlü bağlayıcı ile bir plentte belli sıcaklıkta karıştırılarak hazırlanan ve otopark, yürüyüş yolları ve özel alanlara uygulanan asfalt karışımıdır.

TEKNİK BİLGİ

KULLANIM ALANLARI

  • Bisiklet ve otobüs yolları
  • Özel trafik şeritleri
  • Yaya geçitleri
  • Park alanları ve meydanlar

UYGULAMA

Serimden evvel bütün altyapı işleri bitmiş olmalı, yol yüzeyi yapıştırıcı malzeme atılarak serime hazır hale getirilmelidir. Serme işlemi elle veya finişerle yapılabilir. Karışım serildikten hemen sonra sıkıştırma işlemine başlanmalıdır. Silindiraja başlandığında karışım sıcaklığı 130 °C’nin altında olmamalı, karışım sıcaklığı 80 °C’nin altına düşmeden sıkıştırma işlemi tamamlanmalıdır. Sıkıştırma işleminde uygun silindirler kullanılmalıdır. Son silindirajdan sonra serilen tabaka çevre sıcaklığına düştükten sonra araç ve yaya trafiğine açılmalıdır.

BAKIM ONARIM

Geleneksel Asfaltlara yapılan bakım onarımdan farklı olarak ekstra bir bakım-onarıma ihtiyaç yoktur.

ÇEVRE VE GÜVENLİK

Doğru uygulandığında, doğaya zarar verebilecek özellikler taşımamaktadır. Güvenlik tedbirlerine uyulmalıdır.

ÜRÜN BİLGİLERİ

CRS-1 Katyonik Asfalt Emülasyonu; su, çeşitli kimyasallar ve 160/220 veya 50/70 penetrasyonlu bitümden kolloidal proses ile imal edilen hızlı kesilen bir emülsiyondur.

TEKNİK BİLGİ

KULLANIM ALANLARI
CRS-1, sathi kaplamalarda ve yapıştırma tabakalarında kullanılır.

UYGULAMA

CRS-1, Asfalt Distribütörü ya da hava basınçlı veya basınçsız sprey ekipmanı ile uygulanabilir.

TEMİN ŞEKLİ

Ürün dökme tanker ile ya da 200 litrelik fıçılarda temin edilebilir.

ÇEVRE ve GÜVENLİK

CRS-1 Katyonik Asfalt Emülsiyonu yanıcı ve parlayıcı özelliğe sahip değildir. Bu ürün tehlikesiz madde sınıfına girmektedir. Doğru uygulandığında, doğaya zarar verebilecek özellikler taşımamaktadır.

ÜRÜN BİLGİLERİ

CRS-2 Katyonik Asfalt Emülasyonu; su, çeşitli kimyasallar ve 160/220 veya 50/70 penetrasyonlu bitümden kolloidal proses ile imal edilen hızlı kesilen bir emülsiyondur.

TEKNİK BİLGİ

KULLANIM ALANLARI   
CRS-2, sathi kaplamalarda ve yapıştırma tabakalarında kullanılır.

UYGULAMA

CRS-2, Asfalt Distribütörü ya da hava basınçlı veya basınçsız sprey ekipmanı ile uygulanabilir.

TEMİN ŞEKLİ

Ürün dökme tanker ile ya da 200 litrelik fıçılarda temin edilebilir.

ÇEVRE ve GÜVENLİK

CRS-2 yanıcı ve parlayıcı özelliğe sahip değildir. Bu ürün tehlikesiz madde sınıfına girmektedir. Doğru uygulandığında, doğaya zarar verebilecek özellikler taşımamaktadır.

ÜRÜN BİLGİLERİ

Max. ebatı 25 veya 38mm. olan, kırma taş ve ince malzeme kullanılarak, belirli gradasyon limitleri içerisinde kaba ve ince olmak üzere en az üç ayrı tane boyutu grubunun uygun oranda su ile bir plentte karıştırılmasıyla hazırlanan malzemenin projesine uygun olarak bir yada birden fazla tabakalar halinde serilip sıkıştırılmasıyla oluşturulan tabakadır.

TEKNİK BİLGİ

Plent Mix Temel Malzemesi Gradasyon Limitleri

Plent mix temel malzemesi olarak kırılacak agregada aşınma kaybı en çok %35, yassılık en çok %25 (TS EN 933-3) olmalıdır.

KULLANIM ALANLARI          

  • Yollar ve Havaalanlarında Alt temel tabakası üzerine

UYGULAMA

Serim yapılacak yüzey üzerinde gevşek kısımlar, çukurlar, veya çatlak kısımlar bulunmamalı, varsa uygun şekilde onarılmalıdır. Yağışlı ve karlı havalarda serim yapılmamalıdır. Çok sıcak havalarda yüzeydeki suyun buharlaşmasına engel olunmalı, gerektiği yüzey nemlendirilmelidir. Karışımın serimi için finişer kullanılmalı, bir seferde serilip sıkıştırılan tabakanın sıkışmış kalınlığı, 20cm.’den fazla olmamalıdır. Karışım yola serilir serilmez silindiraja başlanmalıdır. Statik çizgisel yükü 30 kg/cm’den daha büyük olan, düz bandajlı vibrasyonlu silindirler ve lastik başına düşen yükü en az 3500kg. olan lastik tekerlekli silindirler kullanılmalıdır.

BAKIM ONARIM

Serilen tabakanın bozulmasına meydan verilmemeli, kısa bir süre içerisinde üzeri kaplanmalıdır.

ÇEVRE ve GÜVENLİK

Doğaya zarar verebilecek özellikler taşımamaktadır. Güvenlik tedbirlerine uyulmalıdır.

ÜRÜN BİLGİLERİ

Max. ebatı 38 veya 50mm. olan kaba agreganın ince agragayla, belirli gradasyon limitleri içerisinde sürekli gradasyon verecek şekilde hazırlanıp su ile karıştırılarak, ince tesviyesi tamamlanmış dolgu veya yarmadan oluşan üstyapı tabanı üzerinde bir veya birden fazla tabakalar halinde, projesine uygun olarak serilip sıkıştırılmasıyla oluşturulan temel tabakasıdır.

TEKNİK BİLGİ

Alt Temel Mix Temel Malzemesi Gradasyon Limitleri

Alt temel malzemesi olarak  kırılacak agregada aşınma kaybı en çok %45, yassılık en çok %30 (TS EN 933-3) olmalıdır.

UYGULAMA

Alt temel malzemesi, inşaat ve tesviyesi tamamlanarak hazırlanmış taban üzerine, sıkışmış kalınlığı 20cm’yi geçmeyecek şekilde, tabakalar halinde serilip sıkıştırılır. Sıkıştırma, statik çizgisel yükü 30 kg/cm²’den büyük olan kendi yürür düz bandajlı vibrasyonlu silindirler ve/veya lastik başına düşen yükü 3500kg.’dan az olmayan lastik tekerlekli sıkıştırıcılarla yapılır. Sıkıştırmanın tamamlanmasından sonra yüzey düzgünlülüğünün enine ve boyuna, 4m. uzunluğunda, esnek olmayan mastarla yapılır. Bitmiş tabakanın, herhangi bir noktası ile tabakanın proje kotu arasında ±20mm.’den fazla kot farkı olmamalıdır.

BAKIM ONARIM

Ekstra bir bakım-onarıma ihtiyaç yoktur.

ÇEVRE ve GÜVENLİK

Doğaya zarar verebilecek özellikler taşımamaktadır. Güvenlik tedbirlerine uyulmalıdır.

ÜRÜN BİLGİLERİ

Baca ızgara yükseltme çalışmaları asfalt yollarda, binder seviyesinde önden yükseltme ya da aşınma seviyesinde sonradan yükseltme olarak uygulanabilir. İşlem yapılmadan önce bacalar dairesel kesimle ızgaralar ise düz kesim ile kesilir. Yükseltme işlemi, baca ve ızgaraların altı kırılarak açıldıktan sonra uygun derinlikte ise bacalara baca yükseltme halkası, ızgaralara lento konulur. Baca ve ızgara uygun yükseklik seviyesinde sabitlenir daha sonra yüksek dayanımlı erken sertleşen beton harcı uygulanarak sabitlenir. Yükseltme işlemi binder seviyesinde yapıldı ise araç geçişine zarar vermemesi için etrafına asfalt ile yumuşatma yapılır. Aşınma seviyesinde yükseltme yapılacak ise mevcut asfalta sıfırlanarak yükseltilen baca ve ızgaraların etrafları asfaltla kapatılır. Son olarak yeni ve eski asfaltın birleşim yerlerine yalıtım malzemesi uygulanarak su sızıntısı engellenir ve işlem tamamlanır.

ÜRÜN BİLGİLERİ

YALITIM BİTÜMÜ; bitüm esaslı, uygulama yapılan yere iyi yapışan, zor iklim şartlarında dahi iyi performans gösteren, sıcak uygulama yapılan modifiye yalıtım malzemesidir.

TEKNİK BİLGİ

 

KULLANIM ALANLARI

  • Otoyollar,
  • Kent içi yollar,
  • Havaalanları
  • Köprü – viyadüklerde

Asfalt ek yerlerinde su yalıtım amaçlı kullanılır.

UYGULAMA

Ürünün kullanılacağı yüzey temiz ve kuru olmalıdır. Uygulamaya başlamadan önce zemin temizlenir, serbest parçacıklar atılır, yüzeyde bozuk olan alanların tamiratı yapılır. Yüzey hazırlığı tamamlandıktan sonra, 175-190 °C’ye ısıtılarak 1- 1,3 kg/m² sarfiyatla bir aparat ile asfalt ek yerlerine uygulanır.

TEMİN ŞEKLİ

YALITIM BİTÜMÜ sıcak olarak üretildikten sonra, 25kg.’lık teneke kutularda soğutulmuş bir şekilde satılır.

ÇEVRE ve GÜVENLİK

Doğru uygulandığında, doğaya zarar verebilecek özellikler taşımamaktadır. Kullanım esnasında, ürün güvenli kullanım talimatına uyulmalıdır.

ÜRÜN BİLGİLERİ

Çeşitli özel polimerler ve farklı katkılarla
performansı yükseltilmiş sıcak olarak uygulanan
çatlak tamiri ve derz dolgu bitümüdür. Yüksek
sıcaklık farklarında, nem muhtevasındaki artışlarda
ve yoğun trafik altında bile performansını koruyabilen,
kalıcı deformasyona karşı dayanıklı elastik bir malzemedir.
Kullanım Alanları
• Otoyollar
• Kent içi yollar
• Havaalanları
• Köprü-viyadüklerde
• Yol ile bordür arasındaki boşluklarda